FANDOM

Robotbob

Робот Губка Боб, створений з планктону, щоб змусити SpongeBob зробити Krabby Петті, і підтверджується як Plan B.

Через кілька місяців після Планктон не вдалося отримати секретну Krabby Петті формулу, він виграв картковій грі проти пана Кребс, згнітивши серце покер, і мав потім виграв SpongeBob працювати в Чум ковша. Губка Боб не мають належного інгредієнтів для приготування їжі Krabby Петті, але він повинен був ставитися із співчуттям і розумінням. Пізніше, Губка Боб став менш дисциплінованим, і закликав Планктон погану славу. Планктон вийняв мозок і поклав його в робота Губка Боб, Планктон запрограмувати робота, щоб зробити Krabby Петті, але потім робота Губка Боб сказав: Ответ: Чому ви не запитаєте мене пізніше "Тоді Планктон кричав на нього виконувати його накази, але робот Губка Боб сказав: "Я не хочу" і ліниво пили газу соди в той час як читання коміксів, які мали коміксу з Губка Боб, і Патрік, і Squidward. Особистість Робот SpongeBob Показано, що нахабний і не виконувати накази планктону, щоб змусити його Krabby Петті з відповіддю "Я не відчуваю, як вона". Робот був відповідь, тому, що це була все ще мозок Губка Боба, який має його особистості, думки і спогади в ньому. Планктон просто дав мозку нові тіла для підтримки мозку, яка в кінцевому рахунку тому звільнили, яка не змінюється, що Губка Боб скориставшись планктону. Він також показав, що він любить випити нафти і читати комікси. Планктон стає розчарування і ставить назад в мозок SpongeBob, самого себе.