FANDOM

"Планктон!" (Plankton!) є епізодом 1-го сезону SpongeBob SquarePants.

Символи Редагувати

  • Губка Боб Квадратні Штани
  • Патрік Стар (камея)
  • Щипці ключа
  • Євген Крабс
  • Шелдон Планктон
  • Карен Планктон
  • Лабораторія планктону (собака)
  • Том (камея)
  • Горацій (камея)

Синопсис Редагувати

На Красти Краб, Squidward відправляє SpongeBob замовлення для Krabby Patty, і він опинився в носі. Після того, як робити пасти, він починає "рухатися" і пробивається до передніх дверей. Містер Крабс зупиняє пасти, вириває Планктон з бургеру і відкидає його назад до чаю Чум. Крабс пояснює, що Планктон є його аркою-конкурентом і намагається викрасти секретну формулу Краббі Патті протягом багатьох років.

Вночі, коли Крустий Краб наближається, Губка Боб рухається на дорогу додому, коли Планктон намагається переконати його, що він з друзями смажив кухар, і що така Спанч Боб повинен прибути до дня народження Планктона, як ніби на наступний день . Планктон говорить, що друзі дають один одному речі.

Планктон просить СпанчБоб, що він думає, що він хоче, щоб подарунок на день народження, і SpongeBob потім здогадується на сидінні. Планктон дуже задоволений цією пропозицією, але відмовляє. Планктон розповідає Спанч Бобу, що він, з нашого дня народження, хоче, щоб Губка Боб давав йому Краббі Патті. Губка Боб голосно і сміливо відмовляється і біжить додому, але Планктон обіцяє, що СпанчБоб буде "рукою доставити його (він) особисто".

Удома, коли Спанч Боб сплять у ліжку, Планктон підкрадається з-під ліжка і повзає всередині тіла першого. Планктон протоки стрічки мозку на місці так, щоб він не рухався, коли SpongeBob поворотів. Планктон заглушує контролер у головний мозок, щоб керувати розумом SpongeBob. Губка Боб прокидається, гуляє як робот і вилазить з будинку в нижній білизні. Потім він впадає в будинок Сіквариуда, прокинувшись від сну. Він звертається до Squidward і називає його посереднім кларнетистом у голосі Планктона ("Планктон", керуючи його голосом).

Губка Боб цікавить, що не так з його мозком. Він обертає очі всередині тіла і бачить, як Планктон контролює його. Він кричить на нього, щоб витягнути його головний поодинці, а потім кричить: "Ніколи, ніколи! Вахахаха!" в голосі Планктона, як він продовжує ходити, збиваючись з дому Сальвадор. Тоді він впадає в будинок Патріка, а на його голові з'являється сплячий Патрік. Губка Боб кидає його назад до свого будинку. Потім він врізається в Крустий Краб з Крейббі Патті в його руках, а потім у відро для Чума.

Він приносить його до аналізатора, який призначений для з'ясування інгредієнтів того, що в нього впав. Оскільки планктон зневажує свою перемогу і починає змусити Губка Боб покинути Краббі Патті, Губка Боб звинувачує його нездатність врятувати його, люб'язно описуючи інгредієнти і соковитість Крейбі Патті (іронічно розкриваючи таємну формулу). Голодний планктон стрибає з голови Спанч Боба і на Крейббі Патті, але відскакує від нього і потрапляє в аналізатор, завдяки чому він усуває його всередині своєї комп'ютерної дружини Карен. Губка Боб гуляє додому з Крейббі Патті в руках, ігноруючи Плачтон злий вимоги, щоб він повернути його назад, його остання заява, що "Я буду оселитися на деякі фрі"!