FANDOM

Красти Краб це вигаданий ресторан швидкого харчування в місті Бікіні Ботте, заснована і належить Євгену Х. Крабс (більше відомий більшості як просто "Пан Крабс"). Цей ресторан служить центром всього Красти Краб установ Inc. Це найпопулярніший ресторан в Бікіні Боттом. Пан Крабс любить гроші, і відкрито стосується тільки заробляти гроші, і через це, він платить своїм співробітникам дуже дешево.

Krustykrab

Причина ресторан для популярності Krabby Петті, бургер з самого верху секретний рецепт, який майже завжди підпис Красти Краб страви. Інші Красти Краб GRUB включає типові продукти швидкого харчування, таких як картопля-фрі і газовані напої, а також підводний продуктів, таких як "Біт Корал" і "Kelp кілець". Всі ці елементи складають "Камбуз Grub" в Красті Краб. Пан Крабс е: Губка Боб Квадратні Штани, кухар, і Сквідвард Щупальця, касир. Спанч Боб любить свою роботу і відмінно підходить на неї, в той час як Сквідвард ненавидить свою роботу і страшно на него.Два співробітника працюють разом великий (відповідно з SpongeBob) і страшно (по Сквідвард); Сквідвард ненавидить Спанч Боб, а Губка Боб думає, що він є одним з його найкращих друзів. Основним конкурентом бізнес Красти Краб є Чум ковша, що належить Шелдон Дж. Планктоном, найлютіший ворог пан Крабс. У той час як ківш Чум, єдиним конкурентом в ресторані, зазвичай не вдається, там були деякі короткі моменти, коли Чум ковша не вдається. Ці рідкісні короткі періоди часу є лише випадки, коли Красти Краб має ніякої конкуренції. Оригінальна назва Стівен Хілленберг для Красті Краб був "Хрустка Краб", але він вирішив, що навмисне неправильне написання було зухвало смішніше.