FANDOM

Джим колишній кухар в Красті Краб. Він блакитна риба з голеною бородою.Він піднявся на пенсію в стилі. Джим дуже високо цінує себе, погодившись, коли Губка Боб сказав, що він був кращим. Він рідко думає про інших.Він пішов з Красти Краб, тому що м-р Крабс відмовився дати йому підвищення.

Bax2

Після свого відходу з Красти Краб, Джим продовжував працювати в кращих ресторанах світу. Його успіх дозволив йому піти у відставку у розкоші. Джим має солідний особняк із золота, золоті озера і лімузин із золота. Він також має двох охоронців, які працюють на нього. 

У "The Original cook" він знову у Красті Краб, де Губка Боб, який чув про нього раніше, зустрічається з ним вперше.В даний час, Джим лисий. Під час свого візиту,він допоміг Губці Бобу приготувати їжу. Джим озвучив ТБ комік Паттон Освальт. Він, напевно, кинув три роки тому Help Wanted, тому що Губка Боб каже, що він чекав три роки цей день.

У Красти Краб, Джим дружив зі Сквідвард і м-р Крабсом, тому що в епізоді, де м-р Крабс і Сквідвард говорять, що вони пам'ятають старі часи. Джим був працьовитим, так що, може бути, через це він подобався м-р Крабса, і, можливо у Джима хороші відносини зі Сквідвард. Хоча, все це закінчилося тим, що м-р Крабс почав сміятися над тим що Джим попросив підвищення.

Джим є досить відомим за його "Бургери Джим". Навіть Губка Боб впадає в незначітеліний транс, коли від першого укусу бургера. У бургер Джима, він пише своє ім'я з кетчупу на стороні верхньої булочки. Він був на сцені у спогадах, де Сквідвард втрачає свої довге світле волосся. Він також був шеф-кухарем до Губки Боба.