FANDOM

Губка Боб Квадратні Штани
Gubka Bob
Губка Боб Квадратні Штани
Стать Чоловіча
Колір жовтий
Колір очей блакитний
Ріст 4 дюйма
Вага 28 г

Губка Боб Квадратні Штани (англ. Sponge Bob Square Pants) - морська губка, яка живе разом зі своїм вихованцем Гері-равликом у будинку-ананасі в місті Бікіні Боттом. Мрія Губки Боба - стати кращим у світі кухарем.

БіографіяРедагувати

Губка Боб народився 17 липня 1999 року. Ще в животі у своєї мами Губка Боб полюбив крабсбургери, після того, як вона замовила один бургер і з'їла його [1]. Коли Губці Бобу було 2 роки, він зробив свій перший крабсбургер і, як зауважив папуга Потті, навіть його перший бургер був ідеальним. У школу він не ходив. Губка Боб 4 роки намагався влаштуватися на роботу в ресторані Красті Краб, але через свою боягузтва і сором'язливості, як тільки він підходив до дверей закладу, тут же тікав. Але одним світлим днем кращий друг Губки Боба Патрік буквально затягнув його всередину Красті Крабса, щоб той влаштувався на роботу. Губку Боба спочатку не хотіли приймати, але після того, як він виконав здавалося б нездійсненну роботу, його беззастережно прийняли на роботу. Далі життя Боба описувати немає сенсу. Кожна серія це окрема історія.

Зовнішній виглядРедагувати

Губка Боб - морська губка, хоч більше схожий на кухонну губку. У нього великі блакитні очі, багато дірок по всьому тілу і рот з виступаючими вперед різцями, ямочки на щоках і веснянки.

Він може за бажанням змінювати форму свого тіла, а також довжину і форму рук, втягувати їх у себе. Зазвичай носить білу сорочку з коротким рукавом, червоний галстук і коричневі квадратні штани, звідси і його прізвище "Квадратні Штани". Його штани підперезані чорним ременем. На ногах - чорні черевики з білими шнурками, шкарпетки в синю з червоним смужечку.

ХарактерРедагувати

Губка Боб оптимістичний, добрий і забавний. Дуже часто його гри з Патріком доставляють купу неприємностей оточуючим, зокрема Сквідвард. Він дуже добрий і самовідданий; якщо його друг, наприклад Патрік, попросить його про щось, Боб кине всі свої справи і помчить допомагати своєму другу. Втім його доброта часто дратує таких персон як Сквідвард. Губка Боб дуже наївний і довірливий, чим часто користуються Сквідвард, Містер Крабс і Планктон.

ІнтересиРедагувати

Губка Боб любить ловити медуз, надувати бульбашки, займатися карате разом з його подругою Сенді і грати з Патріком (а іноді і зі Сквідвард) в баньки. Також він великий фанат Морського Супермена і його напарника Очкарика.